خب می دونی وقتی از یه چیزی ناراحتی و اصرار داری واسه فراموشیش این طوریه که ٢ ،٣ روز خوبی بعد یهو یه دفعه حالت بد میشه باز ٢،٣ روز خوبی دوباره یادت میاد ...
خلاصه که حال و هوای بدیه ....
امروز یه قسمتی از دفتر خاطراتمو کندم چون هی می رفتم می خوندمش و حالم بد میشد ...
خب الان که اینو نوشتم تو حال خرابیم ..
زمان داره می گذره و می گذره ...
گند بخوره تو زندگیه باعث و بانیش...گند...
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
چشم خود بستمکه دیگر چشم مستش ننگرمناگهان دل داد زد :"دیوانه من می بینمش..."حرف زیادی پشت این شعر هس:(((
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
همه چیز قاطی پاتی شده
استرس بدی گرفتم واسه ٥ تا چیز:((
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 3:33